dan före doppardan

Imorn smäller det, julafton! Tack gode gud för att jag gjorde klart klapparna förra veckan.
Var in på stan igår med kusin M, hon hade inte handlat något. Höll på att kvävas, spy och misshandla varje människa som armbågade mig i sidan för att komma fram.
- JAG HATAR DET!

In på systemet i full panik, tydligen så hade resten av Övik samma tanke som jag. Det var smock fullt med folk, 20minuters kö till kassan o nästan tomt i hyllorna. YES tänkte jag men kom ändå därirån med det jag gick in för att handla. puuh

Det känns ju ännu pissigare att vi inte har nån snö, inte iår heller. Trodde förra året var ett undantag men uppenbarligen inte. DRYGT.
Får nog ta en ordentlig fylla imorn kväll så det blir dimmigt. Då kan man iaf låtsas att det ligger snö på backen.

Nu ska jag återgå till Uppesittarkvällen på Bingolotto. Heja på mig!

God Jul / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0