julpyssel o lucia

Jobbat både igår och idag. Jobbar iofs hela veckan men.

Idag har vi haft julpyssel. Ur mysigt verkligen!

Min "station" var att göra julkort, snacka om att jag ville göra några själv.


Imorn är det lucia på förskolan. Vi ska gå til kyrkan. Wiho!

Kanske det roligaste på hela året. Alla barnen är utklädda o står o sjunger för föräldrarna. Hel mysigt verkligen!

Jag ska iaf vara tärna. Eller iaf ha glitter i håret..


Måste åka in på stan någon dag o köpa den sista julklappen. Samt gå på systemet o köpa något drickbart.

Alltid bra o vara förberedd om det dyker upp någon spontan ferre!


Nu: dusch


Kl 20.00: BONDE SÖKER FRU!


Vi hores / e


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet faktiskt inte. Har inte provat, men jag har bara hört goda ord så det är ju värt ett försök..

2007-12-16 @ 13:40:16
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0