uppdatering tack

Torsdag: Jobb. Började 8.00 - 16.00. Det var lucia. Själv så hade jag påhittigt nog satt lite glitter i mitt hår. Bra där Emma!
Vi gick med barnen till kyrkan på morgonen o kollade på mellanstadiets lucia. Åh, så himla vackert! Blev alldeles tårögd när dom sjöng. Så sjukt fint!
På eftermiddagen var det alltså dags för "våra barn" att vara lussa i kyrkan. Jag har nog aldrig sett så många söta tärnor, lucior, tomtar, pepparkaksgubbar o stjärngossar. Knäppte några kort men dom tänker jag behålla för mig själv... Alltså inte lägga upp här på bloggen!

Fredag: Jobbade. Hade tänkt o åka in på stan efter jag slutat för att göra klart dom sista julklapparna men jag bangade. Kände verkligen inte för att trängas med folk. Tänker göra det imorn istället. Sen på kvällen gjorde jag inte så mycket. Chillade hemma med ett glas vin bara.

Lördag: Blev väckt tidigt. Gick ner på sporthallen o tittade på broders match. Mkt spännande :) Var sugen på en utgång men det var ingen annan så det blev en hemma kväll då också. Tråkigt. Men vad gör man inte...

Idag: Letat gran. Hittade en =) Vi kan inte ha någon stor gran,blä. I förra huset kunde vi det. Det var ju så mycket större. Men aja, en gran iaf.  Hade tänkt o träfa Ida en sväng men hon fick förhinder så det blir en slappis dag idag också. Skönt faktist!

Vi hores / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0