underbart

Vilken underbar vecka! Helt otroligt =)
Sol varenda dag, skapligt varmt. Riktigt sommar varmt i onsdags så det firades med en mjukglass på torget. Mm!

Jag gjorde kanske världshistoriens största blunder igår eller en riktigt hit.
Det återstår att se. Jag hoppas verkligen på det bästa!  Om jag nu vet vad det bästa är?
Nej usch, jag vill/orkar inte tänka på det. Jag gör som vanligt, tänker inte på det som är jobbigt.
Slutar väl med som vanligt att jag får en total blackout...

Spenderade det mesta av gårdagskvällen i soffan. Hade inte ork/lust med något annat. Men ack vad skönt det var =)

Har typ 43825437 olika tankar om allting just nu. Känns mest som en virvelvind som kör runt i huvudet. Orkar inte ta tag i det...


hejrååå

Kommentarer
Postat av: Maricel

men babe! vad ska du göra på sista? /marri

2008-04-29 @ 09:37:18
URL: http://mariceleriksson.blogg.se
Postat av: M A R I C E L

Tjenna! vi hade det riktigt bra! Skit roligt! Så du satt bara hemma och slöa?

2008-05-01 @ 21:54:23
URL: http://mariceleriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0