party like a rockstar

Jösses vilken helg. Jag är alldeles mållös! Fredagen började med ett besök på Öviks Hall of fame av hockey, resturang Mamma Mia. Åt och framförallt DRACK väldigt gott. Begav oss senare till (tills motsatsen är bevisad) Öviks finaste lägenhet där vi blev bjudna på vin. Gick senare ner mot Framnäsbaren och efter att ha samtalat med några trevliga killar följde vi med dom på efterfest. Var hemma hos Ida vid 4.30 på morgonen.

Var på världens finaste match igår, KB 65 - Wäija Dynäs, där praktiskt taget hela Köpmanholmen hade slutit upp för att ha en tyst minut för Micke. Kan lova att inte ett enda öga på Forsvallen var torrt. Mina är fortfarande inte det.. Fick efter matchen ner några rader i minnesboken till Micke, om det är läsligt törs jag inte svara på. Skakade som ett asplöv. Känns iaf skönt nu i efterhand att ha gett Mickes familj en stor bamsekram!

Sen bar det återigen iväg till Ida's place där vi blev försedda med en välkomstdrink och en massa topnotch mat. MUMS!
Kvällen gick sin stilla gång och diverse händelser men ack så roligt!
Jag och Bettan rundade av kvällen i holmen där KB 65 grabbarna hade en liten mysig fest. Mest bara för att ge alla värmande kramar. Kvällen avslutades på klubbstugan där jag och Marcus städade till kl 3.
Men det vare värt!

Idag har jag och Bettan varit ute å gått till det vackraste stället på hela jorden(?), Kläppaudden. Spelade in en rörande film som jag lägger upp senare för nu orkar jag inte skriva mer. 

herrå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0