roligaste sporten?

Har nu jobbat 2 nätter. Det är lätt att tankarna springer iväg på natten, ni vet hur det är..
I alla fall, under alla OS-repriser man kan se på TV, så kom jag på vad som är världens FULASTE sport:
 KONSTSIM!

Låg o kiknade på golvet av skratt. Fick förklara för mina kollegor varför jag skrattade, tur att dom förstod =)

Helt seriöst, konstsimmare är under vatten o gör en massa konster i någon minut, kommer upp till ytan med världens leénde. Jag hade kippat efter andan, eller snarare varit medvetslös.
Tycker det hela ser så komiskt ut. Kan inte sluta skratta åt det.

Nu längtar jag tills konstsimmet börjar i Peking, då sitter jag klistrad framför TV:n. JAG LOVAR!

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0