tur och retur

Ett antal tur och retur turer har jag åkt till stan den här veckan. Känns som jag inte gjort så mycker mer =)
Idag fyller min kära vän Ida år, åkte hem till henne nu på eftermiddagen och lämnade över min present till henne. Ett presentkort på relaxen på Paradisbadet. Det ska vi utnyttja imorgon kväll. Tänk er...
Jag + Ida i en av dom olika bubbelpoolerna med en (läs: ungefär 8) drinkar i handen. Fyyyy vad jag längtar!!!

Måste börja gå upp i vikt nu, det här går inte längre. Igår åt jag på Sibylla till lunch, idag är det middag på Subway som gäller. MUMS!
En 5-8 kilo vill jag lägga på mig. Och dom vill jag ska sitta på armarna och på smalbenen. Sen är jag nöjd.

Ne mackan ropar på mig.

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0