bra krogar i sthlm?

Tittade på småkronornas match inatt, den började 00.30. Dom vann, yey. Ser ut att vinna nu också, yey.
Fan så mycket roligare juniorhockey är än elitserien. Och så mycket roligare det är att titta på hockey på liten rink. Nästan å jag måste åka till det ökända "Näske globe arena" och testa om mina hockey skills fortfarande sitter i.

Snart Sthlm snart Sthlm snart Sthlm
- Tips på bra utestältten sökes?



Nyår är fortfarande ett osäkert kort, vaffan händer liksom? Alla, då menar jag ungefär 90% är uppe i Kittelfjäll. Kul för dom, en jävla massa festade. 5 dagar ska dom vara där. Jösses!

Och ja katten med patten eller Jessica, ska slänga upp en before and after pic imorn o visa hur jag ser ut i långt hår. WOHO! Har inte haft långt hår på 2 år. Kommer garanterat att kännas underligt:)

herrå

Kommentarer
Postat av: katt

jag har sett före/efter irl, muuuuuuuuuch better om man säger så ;) men bara för folkets skull (och för att jag i smyg ska kunna spara en bild på dig utan att du vet om det) så kan du lägga in en före-efterbild iallafall. PUSSSS B

2009-01-06 @ 13:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0