det här visste du inte om mig... sant eller falskt?

Jag har samiskt blod i mig...?

Jag har varit på ett riktigt polisförhör som en av dom åtalade...?

Jag blev som 17-åring erbjuden att spela med det dåvarande elitserielaget Ösk, numera Öib i innebandy men tackade nej när jag såg antalet träningar i veckan under sommaren....?

Egentligen har jag blåa ögon...?

Jag gjorde ultraljud redan som 13-åring...?

Jag skulle helst av allt vilja äta middag med Maud Olofsson och prata om livet...?

När jag var mindre och hälsade på mormor och morfar i Malmö, vägrade jag lämna lägenheten om jag inte fick se ut som alla andra i det kvarteret, dvs med slöja. Så jag tog ett lakan med hästar på runt kroppen och huvudet och gick ut på stan....?

Jag pallade ett äpple när jag var 7år efter skolan , på fritids och blev påkommen och hade sån ångest att jag vägrade gå på fritids i flera veckor...?

Jag har sökte till IDOL 2006...?


5/9 är rätta svar.

Mina kära läsare, är påstående sanna eller falska? ;-)

herrå


Kommentarer
Postat av: A

Hejhej hallå!

oj, jag är askass på namn och sånt. Hrm, tranan är dett bra ställe för häng. Ligger vid Odenplan. Alla klubbar runt sture vet ni ju, annars finns ett roligt ställe som heter 80's på söder, massa schlagers och sånt..Vad roligt att ni ska åka dit, när åker ni och hur länge ska ni vara där?

2008-12-16 @ 21:22:43
URL: http://alicia.blogg.se/
Postat av: A

hejhej hallå!



oj, jag är jätte kass på namn och sånt men bra ställe men som är mer häng som heter tranan, ligger vid odenplan. Alla ställen runt sture vet ni ju och annars finns ett roligt ställe på söder som heter 80's, massa schlagers och sånt. Vad roligt att ni ska dit, hur länge dÅ? eller när åker ni? Nu kanske det här blev två ggr men men..

2008-12-16 @ 21:27:54
URL: http://alicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0