En fröjdefull jul...

Jag som skrev här i veckan att jag inte kan gråta, tji fick jag igår! Men fy fan så skönt det var! Är det verkligen så att det manliga könet är utan hjärnceller eller är det vi med bröst som har fått alldeles för många?
Igår fick jag ett slag i magen, ett rätt över käften och mitt hjärta stannade för några minuter. Ringde i paniken till världens bästa Ida o väckte upp na men fick gråta ut och lite bra råd och tankesyn på det hela. Nu känns det bättre. Jag somnade utan ångest och nu är det en fröjdefull jul :)


Antar att det jag ville ha sagt var att vi inte kan rå för över vårat hjärta och dess känslor, fast hjärnan vill en annan sak. Förhoppningsvis så blir det som jag vill.

GOD JUL ALLIHOPA!

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0