jag.vill.ha.nu.NU.NU.NU

Åh vad jag önskar att det var 24e December idag. Har grymma julkänslor i kroppen, Helst av allt skulle jag vilja ha hela tjocka släkten samlade framför kaminen där brasan brinner sen länge. Att vi kusiner bokstavligt talat, slåss om vem som ska ha godbitarna i Aladdin-asken. Att vi har druckit upp all julmust, dvs ungefär 50liter och att min faster frågar oss "barn" vem som vill spela monopol. Och som vanligt är det 3 av oss som vill vara med. Efter 2h hoppar min bror av, sedan lille (läs:killen är 12 år, men fortfarande 2 enligt mina beräkningar) Jesper och längst av allt hänger Danne i för att förhoppningsvis detta år, få vinna över faster.

Så jävla mys. ge.mig.nu.

Imorn jobbar jag 6-11. Funderar på att snylta lite mat på lunchen på jobbet så jag slipper laga nått när jag kommer hem. Istället ska jag sikta in mig på att baka pepparkakor. Eller så hoppar jag helt enkelt över lunchen o gör som barnen på jobbet, jag äter upp degen o blir mätt på det. Kostcirkeln, fuck you.

Nu ska jag duscha o sen äre Desperate Housewifes.

herrå


Kommentarer
Postat av: Rika

Okej, på så vis:) Dvdn låter ju riktigt bra. Kanske ska önska mig den i julklapp. Vars kan man köpa den? Souvenirshopen lr?

Jo, annars är det bra. Hur är de sj? Ha de fint!

2008-12-03 @ 06:04:41
URL: http://hockeyrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0