om en vecka...

... är jag o Ida i Sthlm! Gry-hymt!

Idag har jag haft en hel dag på stan med just Ida, vi har ätit god mat och tittat på IDOL-gänget. Eller tittat o tittat, lyssnat. Herregud, hela jävla Övik i Oscargallerian. Fet paniken. Jag som tänkte stå i kö till Robin Bengtsson, det var ju idag jag hade tänkt att fria till karln. Men nej, med så mycket folk och medelålderna 9år så bestämde jag mig för att låta bli. Men en vacker dag ska jag slingra honom runt mitt lillfinger, var så säker!

Nyår är fortfarande ett osäkert kort, vet iaf att det vankas födelsedagsfirande och finmiddag på 1:a långgatan. Men sen? Vi får helt enkelt se. Inget är bestämt...

Fick ju en hårförlägning i julklapp, på tisdag ska det göras. OM jag längtar?

Håller på att bli sjuk, perfekt tajming.... Imorn vankas det släktmiddag (återigen) och senare jobb på kvällen. Får se hur det blir med det och min förkylning med tanke på infektionsrisken på den avdelningen jag ska vara på.

herrå

Kommentarer
Postat av: katt

åh, vad roligt med hårförlängning! du måste ju lägga in en före-efter bild! :D

2008-12-28 @ 17:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0