snaaaaaaaaaaaaart

Pratade med min äldsta och gudomliga vän Strasse ikväll. Hon kommer hem den 18e December för att fira jul och mysa på. Behöver jag säga att jag längtar? Eller saknar henne?
Ska bli så himla roligt!

Henkan kommer även hem, hon som nyss flyttat in i (ännu) en ny lägenhet i Sthlm. Måste åka ner o kika, den saken är klar. Weeii!

Och Bosse kommer hem i helgen!!! YEEEEY! Den bruden har ju varit i Asien i 3månader. Frågan är bara om hon får åka hem, eller snarare när. Hon och hennes kusin ska ju åka från Bangkok, inte så jävla bra. Men bara jag får hem na' innan jul så blir jag alldeles överlycklig.

herrå


Kommentarer
Postat av: Strasse

Åh bysse! Jag längtar jag med!

2008-12-02 @ 12:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0