vad är det som händer?

Jag är jävligt okvinnlig egentligen. Eller så vill jag bara uppfattas så. Jag gråter aldrig, visar inga "sorgliga"
- Jag kan fan i mig inte gråta. Det är helt omöjligt. Högst 5-6 tårar och sen är det bra. Än fast jag skulle vilja skrika och slå ibland.


Jobbade ikväll, faktist en otroligt rolig kväll. Det gick som smort :) Fick ha med mig en elev. Jag av alla liksom. bra där Emma! Men det var jätte kul, fick vara som en chef. Haha.

Imorn väntar staden och sen ska jag betala en saftig mobilräkning. Kul, där försvann shopping pengarna i Sthlm liksom. bu-fucking-hu.

Ska också säga grattis till Erika o Micke! Dom fick en dotter i fredags morse, en liten Mira! Helt gudomligt sött! GRATTIS vännen! Det gjorde ni bra ;-) Haha.

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0