You're fired!

Öviks (fd.) lilla älskling Karol Krizan har idag fått sparken. Bra att föreningen reagerar men om detta var bästa sättet ålter jag vara osagt. Karol är förenings bästa målvakt genom tiderna men att gå runt o datta med en 28-åring som om han vore 2 år är särbehandling gentimot dom andra spelarna i laget.
Efter att ha hört några rykten om hur det varit med allt så är detta nog det bästa för alla parter. Men jag tror verkligen på det uttalandet Krizan himself gav Sportbladet om att han önskar Modo all lycka till och att dom klättrar i tabellen. Samt även att Modo kommer ha en stor plats i han hjärta.
-Stort sagt av en stor spelare.

Jag har jobbat kväll ända sedan i Söndags och idag är jag ledig. Skönt. Har inte gjort många knot än så länge, har tagit i och ur diskmaskingen som mest. Ska snart laga lite mat o sedan kanske ta en dusch. Om jag ids.

Jag drömde om Robin Bengtsson från IDOL inatt. Jag varken överdriver eller ljuger när jag säger att jag vaknade med ett leénde på läpparna men det försvann lika snabbt som jag förstod att det bara var just en dröm.
Eller så var det för han bad mig raka benen innan jag la mig bredvid honom i sängen. Är det mitt undermedvetna som säger mig att jag bara behöver raka benen för att få honom lindad runt mitt lillfinger?

herrå


Kommentarer
Postat av: Alicia

hej,



kom på att det heter inte 80's utan 90's, får fortfarande klubbmail från dem. Jaha okej, jag ska vara där nere två veckor, åker den 26;e dec.

2008-12-17 @ 16:41:44
Postat av: Linnea

Haha, de va en kul dröm emma :D

2008-12-17 @ 23:01:28
URL: http://linneafager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0