där ser man

Började som sagt o jobba 6.00 imorse. Gick super !
En arbetskompis ska flytta ner till Linköping så hon bjöd på tårta.
Det var en bit över när alla hade fått, synd att jag var tvungen att offra mig (a)

Imorn äre alla hjärtans dag. Jävla skit dag.
Har aldrig gillat den dagen. Känns så påtvingat. Man MÅSTE visa uppskattning till sin partner/nära o kära (om man nu hade haft någon....)
Död åt alla hjärtans dag!!!

I helgen vet jag inte vad som vankas. Fest? Jo man tackar.

Känns nästan lite pinsamt o skriva detta. Men jag vill gå på Back Street Boys i Sthlm i April. Herregud, det är ju barndomsidolerna ! Någon som är sugen på o gära sällskap?
Ingen i min bekantskapskrets verkar vara sugen..

vi hores / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0