det var den flaskan (läs: flaskorna) tom

Veckan har passerat. Sammanfattar därmed min vecka med ett ord: jobb.
Förresten, vinterkräksjukan har drabbat Ö-vik. Jag har sluppit den än så länge. Peppar peppar...

Igår, fredagkväll spenderade jag och Ida med vin och prat. Även ett besök på MAX hann vi med.
Var tänkt att vi skulle bruncha ihop idag men jag mår av någon konstig (?) anledning inge vidare. Hmm... 8-)

Ligger fortfarande i sängen o funderar på vad dagen har att erbjuda. Antagligen ingenting. Jag ligger rätt skönt här!
Eller det kanske vore bra om jag klädde på mig. Måste pallra mig iväg på affären. Känner att ikväll är jag behov av både choklad, chips, cola. Ska jag stå ut med Melodifestivlan  i all min ensamhet MÅSTE jag bara ha detta.

vi hores / e

Kommentarer
Postat av: carl

tss.. jasså.. synd att du inte anmälde dig tidigare då.. hade ju som sagt en hink bea:P

hur ere idag?

2008-02-24 @ 13:08:24
URL: http://carltaylor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0