det var den helgen

Fredag: Åkte in med 12 bussen till stan, panik sprang in på systemet o köpte två flarrer vin till kvällen. Åkte hem med 13 bussen. Kul, det var samma busschafför. Han skrattade och jag klingade med min påse.
Hem o fixade till mig o drog sedan till Stina. Där körde vi singstar o hade trevligt. In till stan o hämtade upp Elin. Gick till en komps till henne. Sedan utgång.
Riktigt ös faktist. Inne i dimman var vi allihopa !

Lördag: Vaknade upp utan röst och med feber. Kul. Jävla singstar !
Dagen spenderades framför datorn o TV:n.
Såg melodifestivalen på kvällen. Vad fan, Christer Sjögren?!  Oh my...

Söndag: Kollade på en innebandy match under dagen. Sedan en annan del av Köping. Bästa programmet - EVER !

Blev inget jobb idag, men rösten börjar sakta men säkert komma tillbaka.
Nu låter jag bara som en transvestit som äter anabola. HEJA EMMA !

Nu: TV chill.

återkommer / e

Kommentarer
Postat av: carl

ÅH.. modigt..
Välkomen:) kul att du följer bloggen.
Jasså är det så? stockholmsdialekt då? går det hem?

om statoil är det enda ställe som serverar shots från dunken, kommer vi hänga där! tro mig!

kom förbi vettja:D

2008-02-11 @ 21:57:08
URL: http://carltaylor,blogg.se
Postat av: carl taylor

tss jaså aldrig brat.. bryr mig itne mycket om mitt utseende.. bara det mest vesäntliga.. har helst mössa på min fula hockeyfrilla:D ahha

ne jag hade faktiskt inget att göra så vi drog iväg.. sket i allt å tog en hmm.. liten semester:D

jasså när börjar vi shotta då?

2008-02-11 @ 22:29:07
URL: http://carltaylor.blogg.se
Postat av: calle t

vilken tur.. slipper man bli sågad av alla söta norrländskor:)

jag , det gayiga leendet, och alla andra pallar med dunken dygnet runt.. bara sällskapet är rätt så:D

2008-02-11 @ 23:18:04
URL: http://carltaylor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0