jag har lite grön...

Hjälp! Har pecis power napat. Ställe klockan på 1h, lite lagomt sådär. Slängde telen i väggen när den ringde och somnade om. Och vaknade nu. Har alltså "power napat" i 3.5h.
Känner mig fortfarade som en fisk som tjippar efter andan ovan jord.

Det blir alltså inget vin ikväller. Inte heller någon utgång och absolut inget MAX. Även fast det lät lockande. Jag har en deal. Får som om man får sällskap inatt ändå. Ooops! :O
 
Förresten så gjorde pajen succé !
Ska ta och pilla mig i naveln nu och eventuellt (läs:jag orkar inte) duscha.

                            

Hahah, den här gjorde min kväll. Obsevera att han säger det precis innan barnprogrammet ska börja. Mwaha!

vi
hores / e

Kommentarer
Postat av: carl

den e så bra
" jag träffade stålmannen i hissen"

2008-03-01 @ 13:59:12
URL: http://carltaylor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0