smack that

Alla hjärtansdag igår. Hur "firade" jag?
På jobbet så hade vi hjärte firande. Jag la iväg en hjärtepuss (pussa ett pappersformat hjärta med läppstift) till Britney Spears. Det säger väl allt.

Är faktist partysugen, får se om Ida kommer hit ikväll o vi delar en flarra vin.
Skulle inte vara helt fel.
Eller jo.

Ska till Umeå imorn o kolla på kusinens pojkvän som har utställning. Man ska tydligen vara finklädd.
Det enda fina i klädväg jag har måste vara min balklänning. Det känns lite sådär o ta på sig den för en heldag i Umeå... 

Nä nu ska jag ta o läsa Klick!
vi hores / e

denna bjuder jag på


Kommentarer
Postat av: carl

tss ja samma här.. tar iof inte slut för mig:D
alltid alltid så:$kommer gärna elelr så är du så välkommen -SOM FAN:)

nu har du ju mailadressen min oxå;)

2008-02-23 @ 12:39:42
URL: http://cartaylor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0