trött kvinna skottar

Klev alltså upp 04.45 imorse. Var så trött att jag inte visste vad som var fram o bak på mig själv.
Det var en sån här dag man märker först på jobbet vad man tog på sig för kläder...

Har tofflat runt på stadens gator. Kom hem med grejor jag inte skulle ha.
Missade systembolaget som jag for in till staden för. Så vad fan ska jag göra i helgen? JAG HAR INGET VIIIN

Kom hem. Vad möts man av? Jo två jävla dm snö på uppfarten. Som om inte det vore nog så har plogbilen skottat vägen så det är en kant på ca 1 meter på infarten.
Jag ville bara dö.
Så nu har jag skottat. Fy. Jag visste att kondisen hade sjunkit sedan i höstas när jag hastigt fick sluta med Innebandyn, men inte såhäääär mycket. Shit, jag är alldeles slut!

Usch vad jag är sur.
Ska gå och ta mig en dusch. Eller två.
vi hores / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0