det blir inte alltid som man tänkt sig

  • Jag som inte skulle jobba någonting i sommar.
  • Jag som skulle åka både på gatufesten och storsjöyran
  • Jag som skulle få en ännu fetare bränna än vad jag hade ifjol sommar.

- Jag kan härmed meddela att jag har jobbat denna sommar och återigen förstört ryggen vilket har resulterat i 2dagars sjukskrivningar. Varav dom har kommit den här veckan, den veckan jag jobbar på dagis. Den vecka som jag har längtat efter hela sommaren. grrr
- Jag kunde/kan inte åka på gatufesten eller storsjöyran eftersom jag jobbade/jobbar dom helgerna.
- Eftersom det varit sol cirka 5 dagar denna sommar så har jag knappt fått någon brunfärg på kroppen. Eller dom dagar det har varit sol har jag jobbat,  yeeey.

Förresten, jag har fått grava sömnproblem efter att ha börjat jobba natt. Kan aldrig sova o när jag väl är trött så är det vid dom mest olämpligaste tillfällena. Måste ta tag i detta. Typ nu!

Min blogg är bitter.

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0