amen huvva

Alltså, blööö..
Känner mig allmänt irriterad/ledsen på allting. Som en gravid quinna ungefär.
Fast jag inte är gravid.


Jobbat hela veckan. Eller inte idag. Var ledig =)
Hade tänkt att åka in till stan. Men jag har som mest idag duschat. Sen har jag legat framför TV:n eller haft dator i knät. Ganska skönt det också.

Funderar på att gå över till grannen o gratta honom. 50 bast. Inte illa pinkat!
Det är inte ens säkert det bli partaj imorn. Många verkar ha bangat ur och vill köra nästa helg istället.
Det skrotar iaf jag. Jag vill ut imorn o se på Danmark's hetaste kille som ska strippa. WOW
Sen ska dom lotta ut en dejt med Öviks hetaste kille, vem fan det nu kan vara?!


Vi hores / e

Kommentarer
Postat av: Alicia

såå...hur går det för modo? =)

2008-03-17 @ 08:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0