bakis?

Jag känner mig bakis. Trots att jag inte drack en  droppe  igår.
Var helt slut på igår så jag somnade skönt kl 23.00. Hade ställt väckaren på 10.00.
Tänkte att jag skulle vila ikapp mig efter denna jobbiga vecka.
Tji fick jag.
Blev väckt 7ggr under natten. Sista samtalet tog jag emot 05:11. Var visst någon som undrade om jag ville ha sällskap? Hur natten slutade förtäljer inte historien....

Det var tänkt att det skulle bli utgång ikväll. Men jag passar. Känner för en hemma kväll, tror jag har feber också. Men det som inte dödar det härdar!


Måste faktist erkänna en sak. Sthlm's dialekt är den fulaste dialekten jag vet. Jag stör mig så in i helvete när jag hör dom prata.  Eller dom från Sundsvall har inte heller sån skön dialekt.
 Men Sthlm är värst!
Inget ont om Sthlmare! ;-)

Vi hores / e

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Kul att du lämnade spår efter dig nu iaf :)
Haft en bra kväll då?

2008-03-01 @ 22:52:02
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0