du vill ligga med mig men det går inte

Vad händer?
Jo jag ligger i sängen med datorn på magen. Slapptarmen!
Slutade jobba 17.30 idag. Blev en hamburgare när jag kom hem o sen har jag legat här.
Det har varit lika skönt som det låter :D

Vi pratade om hur man får tvillingar idag på jobbet. Någon som kan förklara detta?
Om kvinnan INTE har har någon tvilling i sin släkt alls. Men mannen HAR haft. Hur kan då kvinnan bli gravid med tvillingar?! Det finns ju med andra ord INTE i hennes gener.

Jag är livrädd för att bli gravid. Inte för att bli tjock. Det blir nog mest mysigt. Att det finns något att ta i (a)
Är däremot livrädd för att bli gravid med tvillingar. J har det i sin släkt tex.
Tänk, min LILLA kropp med en tvilling mage. Shit alltså! Det kommer inte att hålla.

Dålig förklaring av mig. Hoppas iaf någon förstår!

Vi har nämligen pratat om vad våra (antagligen inte) gemensamma barn ska heta:
Tjej: Elsa
Pojke: Harley (enligt J, *spyyyr*) Enligt mig: Albin



vi hores / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0