gratis rakblad till alla med KENT biljett!

Det är konsert på "banken" ikväll. KENT står för underhållningen. Jag har aldrig fattat vinken med KENT. Tycker deras låtar är så hemska och deprimerande.
"Gratis rakkblad till alla med KENT biljett"


Slapp dag idag. Försovde mig :$ Kom dock i tid men. Ändååå

Är ledig imorgon. Känns sjukt skönt faktist! Hade ställt in mig på en sovmorgon till typ 12 minst men ack nej. Här ska man upp minst 10 :O
Måste in till stan o betala min böter. 500 riksdaler rätt ur fickan. Huvva. Tur det nyss var löning...

Det ryktas om fest i helgen. Jag tackar inte nej! Kanske passar bra med ett townie-besök imorn trots alls. Måste på bolaget o köpa vine.
Måste beställa klipp tid också. Luggen sticker i ögonen sådär riktigt (o)mysigt.
Väntar med spänning på mitt paket från HM som antagligen(?) kommer imorgon. Kommer inte ens ihåg vad jag beställde...

Ne nu ska jag sova.

vi hores / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0