ingen bra dag-idag

Åh, jag känner mig så irriterad. Har ingenting o vara arg på/över egentligen. Jag bara är det.
Tex. just nu så håller jag på att bli galen på alla bloggare/bloggerskor som uppdaterar sin blogg typ 6ggr i timmen.
Typ:
19.26. Denna väska är verklien MIN STIL.
19.38. Titta vilka snygga jeans. MÅSTE HA.
19.54. Dagens outfit.

Gaah, jag blir galen på det.

Eller dom som lämnar spam-kommentarer i ens blogg.
Typ:
" Hej :) Vilken bra blogg du har. Kolla in min blogg o rösta på snyggaste kändisen"


Dagen har iaf varit bra. Började inte jobba förrän kl 12.30. Hur skönt som helst!
Kunde sova tills 10. Hinna duscha och äta både frulle o lunch!

Imorgon börjar jag 6.00 återigen. Blir alltså uppstigning 04.45. Ah! Har redan ångest!

vi hores / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0