söndaaag

Håller på o städa. Har hållit på i 2 timmar snart o har inte ens kommit till dammsugningen. Ah!
Har hittat en massa konstiga grejer. Bla. mitt CSN-kort som tydligen gick ut 2005-12-14, HEJA!
En massa kort från studenten. Vilka tider alltså =)

Satt hemma igår o kollade på Melodifestivalen med mami. Känner på mig att Linda Bengtzing's låt blir en ny låt att köra på våra laugfester. "Han är min" låten är lite förbi. Men dom flesta går igång på den. Eller Pon De Replay med Rihanna. Finns ingen som kan skaka rumpa som ÖSK-brudarna till den låten!

Förresten vankas det laugfest den 15e. Jag är pååååååååå!
Och Virkisfest nu till helgen, det blir ös! Får inte sluta som sist bara... Vad som hände låter jag än en gång vara osagt!

Nu ska jag återgå till dammsugningen. HEJA EMMA!
vi hores / e

image6
Jag, i ett av gympasalens omklädningsrum innan vi fick gå in på skolan. Full om en kastrull!

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

tack :) härlig bild :)

2008-03-02 @ 20:40:46
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0