älskar, älskar, älskar!!!

Jag verkligen älskar att jobba med barn, dom är så brutalt ärliga och goa. Precis som jag vill att människor ska vara. Dom säger hur dom mår, hur dom känner sig och vad dom vill. Så enkelt är det.

Idag har jag jobbat mellan 7.30-16, vi övade luciasånger. Det slog mig nu, jag har tamefan julkänslor redan. Ahmagad! Tänk om det fanns andra känslor i min kropp också...

På fredag är Veronica Maggio på Statt, tror jag ska dit. Eller det ska jag fan. Inte tänker jag missa de e'! Drottningen av svensk musik just nu.

Idag fick vi järpar till lunch. Dom var mucho kryddade med diverse kryddor och min mage lever om och bränns.
Så nu ska jag gå o bajsa.

herrå

Kommentarer
Postat av: lina

Fasen också. Allt roligt händer innan jag kommer hem! Jag vill också se maggio!

2008-11-25 @ 09:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0