det måste bli en klassiker...

Var in på Blondinbellas blogg nyss, hon hade frågestund. Fastnade för några av frågorna, eller rättare sagt svaren på vissa. Den här är ju bara så klockren:
Hej Bella!  Du verkar så mogen för din ålder, och med så mycket bloggande de senaste åren måste det ju ha gått åt så mycket tid. Känns det som att du har förlorat mycket tid av din tonårsperiod och ångrar du detta?
Absolut inte. Jag har alltid velat bli vuxen och har aldrig trivts med det typiska tonårslivet. Tonårslivet är bara en jobbig period. Att vara vuxen är mycket enklare, man slutar bry sig om alla andra helt enkelt.



Ikväll ska jag och min kusin till Swedbank Arena. Först och främst för att vara med på hyllningen till Magnus Wernblom. Känner jag mig själv rätt så kommer mina ögon inte vara torra. Ska därför ta med mig lite papper och hoppas på att ingen kommer se det. Inte likt mig att grina överhuvudtaget, nu på slutet har jag börjat bli så känslig. Vaffan händer med mig?! Jag kanske börjar bli vuxen.
 Ahmagad!
 
Nu ska jag duscha o sen dressa om till fin kostymen. Eller nästan iaf. Måste ju klä upp mig, känns nästan som det är en sorgedag.

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0