jag blir alldeles rörd

Jag var på Swedbank igår i vanlig ordning och som vanligt förlorade mitt kära Modo. Bajs.

I torsdags köpte jag DVD:n Hockeyhjärtan som visades på SVT i våras. Den handlar bla, om Övik. hockey, våra NHL-stjärnor. Och jag blev så oerhört stolt och rörd av att komma ifrån Övik. Jag känner mig oerhört lyckligt lottad av att ha vuxit upp i den här staden.
Jag satt och grät framför TVn. Varför vet inte jag. Kanske för jag har en secret crusch på Mr. Forsberg himself. Peter alltså. Eller bara för jag känner mig så stolk. Jag vet itne själv faktist.

Nu har jag storstädag, dammsugit, dammat, torkat rent och vädrat. Samt bäddat rent. En dusch på det här o jag sover som en prinsessa inatt!

herrå

Kommentarer
Postat av: Rika

Åååh, jags kulle också vilja ha den dvdn:P Hur lång var den? En timme lr? Ha de bra!

2008-11-30 @ 22:26:45
URL: http://hockeyrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0