jag som skulle bli bättre...

...på att blogga! Har visst inte uppdaterat på drygt en vecka. oops.
Jag var som sagt på Modo - Skellefteå i måndags o var med på hyllningen för Magnus Wernblom. Jösses vilken stämning. Jag fick gåshud över hela kroppen och en klump i halsen. Var beredd på att tårarna skulle börja rinna när en rörd "Werner" började prata i mikrofonen men mina tårar uteblev.

Veckan som har gått har jag bara jobbat, därav ingen uppdatering. Har varit helt jävla slut på. Har nå skit i kroppen som ligger och gror men aldrig bryter ut. C'mon, BRING IT ON!!!

Igår såg jag Modo - Södertälje. Efter 1 vilje mål av Enström kände jag att biffen var halvstekt och efter både 2-0 OCH 3-0 i BOXPLAY(!!!) var biffen definitivt klar. Fy så skönt med en seger!
När jag satt på bussen påväg hem från matchen blev jag så ruskigt partysugen så jag åkte hem och åt o sen kom Ida o hämtade mig o det blev en spontan utgång på Framnäs aka. The front nose. Fy fan vad roligt det var! Oj!
Egentligen vet jag inte vad som var så himla roligt, antar att det bara var för det blev så spontant och ja, lyckat helt enkelt.

Nu ska jag se på Ensam mamma söker.

herrå

Kommentarer
Postat av: katten

spontant är braaao, folket som gör kvällen ;D

2008-11-24 @ 22:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0