luuuuurdag

Jag o allas vår Bettan hade en riktigt myskväll igår. Vi åt chirre, löst och drack.. VATTEN!
Fan vad mys det var. Tittade lite på IDOL men mest satt vi o pratade. Det iaf jag är bäst på. Fick se hennes tutt-piercing, hon piercade sig igår. Behöver jag säga att jag är måttligt sugen på en jag med?!
Får ta en allvarligt funderare på var och när jag ska göra det :D

Idag ska jag o Kajsahockeyn o senare utgång. Kommer bli galet :)

Måste lägga på ett kol nu om jag ska hinna med allt innan. Förhoppningsvis blir det en middag på O'learys efteråt, måste ringa o kolla om dom har nå bord kvar...

Förresten, Modo har 10-0 i målskillnad dom 2 senaste matcherna. GRYMT!!!

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0