myspys!

Söndag idag. Underbart! Dagen har spenderats med min trotjänare Aragorn. Vi har varit ute o gått och tittat på innebandy. Det tyckte han var roligt :)
Kanske ska sammanfatta helgen lite:
Fredag: Mys med babsen, middag på matcompaniet och sedan vin. Mycket vin. Trodde jag hade blivit imun mot alkohol ända tills jag satte mig i bilen påväg ner mot stan, icke sa nicke. Det sa bara pang, haha så sjukt. Men så rooooligt!
Hela kvällen var galen men vad som hände och inte hände håller jag för mig själv!

Lördag: Hemma hela dagen och sen mys hemma hos Johannas karl Anton, men guuud vilken lägenhet. Så grymt fin!
Vi åt en massa gott och tittade på SATC-filmen. Premiär för mig vad det gäller den filmen. Men den var riktigt bra.

Nu ska jag titta på sporten, Kalmar FF vann allsvenskan. Congrats!

herrå

Kommentarer
Postat av: Lina

Kan säga att det märks inte att kalmar vunnit, av egna erfarenheter från när modo vann så var det ju ett jäkla ståhej, här är det alledeles knäpptyst!

2008-11-09 @ 20:35:47
Postat av: Emma

Lina:

Ne jag förstår att det inte går att jämnföra. Modos firande var galet, GALET!!! Men så sjukt roligt, minns det som igår =)

Jag ringer dig någon dag framöver, var förberedd.

Saknar dig faktist.

KRAM-BANAN!

2008-11-10 @ 23:20:06
URL: http://onthebrightsideoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0