nu har det gått för långt

Men gud.
Jag måste börja träna, det här funkar inte längre. Det enda jag rör på mig nu under dagarna är mellan TVn och datorn. Ungefär, men typ.
Jag blev lite rädd när jag var ute o gick häromdagen med Aragorn (hunden som bott här hos mig mellan Lördag-tisdag) och jag blir dyng-anfådd av att gå upp för en backe. Jag MÅSTE verkligen börja träna. Idaslida försöker övertala mig att köpa ett gymkort på step in, tror hon lyckas ganska bra faktist. Gick in där idag för att prata med dom o höra om det finns hopp för mig, såklart är receptionen stängd och dom finns där inte förrän på fredag. Kul.
Men då, då jävlar!!! Sen är det bara ett krux med att hennes tankar flög iväg på att vi skulle kunna gå på en massa body pump, core pass och andra pass där man rör på kroppen till musik. I GRUPP! Folk som sett mig dansa märker ganska snabbt att min kordination och rytm inte är den bästa.. Nej det skippar jag, men att springa på ett sånt där band SAMTIDIGT som man tittar på tv låter som en grej för mig. 2 flugor i en smäll liksom.  Sen får man ju gå in gratis på vårat badhus/äventyrsbad och relaxavdelning(?). Gre-he-eat!

Nu måste jag snart lägga igenom dom bruna, ska upp o jobba imorn. Iofs inte så tidigt. Men ändå.

herrå

Kommentarer
Postat av: Marika

Mm, jag håller verkligen med dig. Det kommer aldrig komma nån som Werner igen=( men, men man får väl hoppas elitserien får nya och intressant profiler.

Okej, hehe det lät roligt:) Var det i KB:s lag du hoppade in en match lr? Nja, jag är osäker på om jag kommer spela nästa år faktiskt. Känner mig rätt less men det är ju ett tag kvar så man kan ju hinna ändra sig. Låter som en bra idé för dig att träna föresten, det mår man VERKLIGEN bra av:)Ha de fint!

2008-11-13 @ 01:15:10
URL: http://hockeyrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0