sanslöst!

Mina sömnproblem alltså.
Vaknade 07.48 imorse, pigg som en mört. Gick upp och åt frukost men tänkte att jag skulle lägga mig i sängen och mysa lite till Vakna till The voice. Och vad händer kl 9 när det är slut? Jo jag SOMNAR om, fast jag inte ens var trött.
SOV TILL KL 13.00.
Herregud detta är sjukt.
Hur får man en normal dygnsrytm igen? Någon?

Var som vanligt på fortet nere i hamnen (läs: swedbank arena) och fick se Modo vinna mot Djurgården med 4-3, vilket innebär serieledning. Dock en match mer spelad än Lkpg som ligger 2a på samma poäng men watta fakk.
Trevlig läsning.

Jag blev alldeles varm i kroppen(!)t av lycka när klacken skrek:
Vi leder serien och Timrå ligger sist, Timrå ligger sist, Timrå ligger sist!!!

Nu måste jag sova, om jag kan.

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0