jag blir hellre jagad av vargar

I fredags fick jag mig veckans skratt. Skrattade tills jag höll på att kikna. Grapparna här på gatan spelade kort och jag o Ida tittade på mest som moraliskt stöd. Och när Erik går all in och åker ur utbrister han: RÅTTFITTA!
Vem fan säger råttfitta? Hahaha. Antingen har min humor sjunkit till en ännu lägre nivå eller så var utrycket jävligt roligt och korkat på samma gång.

Lördagen innehöll pizza, öl, vin, mintu, drinkar och öl. Jävligt mkt alkohol och jävligt lite mat. Slutade ungefär som det låter, med en hejdundrande bakfylla igår. Men fy fan vad värt det var, Orup och Lena var faktist sjukt bra, är inget fan av dom i vanliga fall men. Jag o Bettan var dom enda på 400 som stod upp och dansade o sjöng genom hela showen. Kan ha något att göra med mintu shottarna. Fråga inte mig, - jag minns inte.

Imorn ska jag på stan med Jessikatten o sen (kankse?) på Modo-Brynäs om jag inte ser den hemma i soffan vill säga. Svårt val. gaah

Nu måste jag på toa.

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0