kaxigt och kexigt

Efter att ha jobbat 2 nätter i helgen på den avdelningen där det går kräksjuka är jag mer än nöjd med att inte ha åkt dit själv. Än.

Det som är så bra med att jobba helger är att det givetvis är (lite) mer betalt och för att an verkligen vet vad som händer. Att man bara kan/ska jobba. Det är itne så att man en lördagkväll kl 21 kommer på att man har lust att ta en krogrunda och har panik över klädsel och skjuts. Det är perfekt!
Men å andra sidan så är det jävligt jobbigt. Som nu i helgen blev jag frågad om att gå på BIO o lite kvarterskrogsmys på fredagen men det fick jag skippa. Lördagen var det också kalas men det fick jag hoppa över återigen.
Kanske lika bra, jag slapp att vakna med ont i huvudet o ångest på Söndag eftermiddag =)

I helgen ska jag o Bettan på Lena&Orup. Det känns mycket spännande, jag är inget big fan av någon av dom men det är en underbar ursäkt för att få dricka och gå ut efteråt. Känns snopet att åka hem efteråt liksom.

I vinter ska jag lära mig åka snowboard.

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0