relax, take it easy

Igår var jag och brudarna B på Relaxen. Fy så skönt. Eller jag gillade bubblandet, inte bastusittningarna. På tok för varmt. Men nästa gång är jag med på det också.
Blev en utgång på Framnäs först för att sedan hamna på Liquid. Jag (!) dansade tills svetten lackade, bokstavligen. Riktigt bra musik med en massa kära och underbara människor på dansgolvet. Jösses.
Åkte runt i stan i Niklas bil mellan 2.00-4.00 och letade efter en viss herr Karlsson som var spårlöst borta. Inget svar på mobilen på hela kvällen, vi besökte både akuten och polistation i hopp om att finna herr Karlsson men icke.
Vars hittar vi honom? Jo, i Bjästa. Tur att han kom tillrätta, hade lite ont i magen ett tag.

Ikväll har jag bunkrat upp med både chips&dipp, löst, cola och popcorn. Mmm. Här ska det njutas!

Nu: fotboll.

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0