turistens klagan

Ett tips: om du för första gången testar att göra ugnspannkaka och den blir bränd - vänd på den så syns det inte att den är alldeles svart. Funkade utmärkt! Fick inte ett enda klagomål på hur den såg ut ;-)
Man får inte vara dum - tur man är kvinna.

Vaknade rätt roligt idag, blev väckt 06.22 av att telfonen ringer och jag är fortfarande inne i drömmen och börjar dansa i sängen, liggandes, innan jag förstår att det är telefonen som ringer och inte att jag är på krogen.
Tycker det var lite roligt såhär i efterhand.

På fredag vankas det relax på Paradisbadet. ÄNTLIGEN!
Var in på Paradisbadets hemsida förut idag och dom rekomenderade att man endast skulle dricka 2 drinkar där inne, och dricka en massa vatten innan och efter, det finns risk att man blir för berusad när man är på bastu sittningarna.
Screw that säger jag bara. Dricka vatten innan och efter gör bara Stockholmare, vi norrlänningar är sånna som smugglar med alkohol i alla kläder och små hål som finns. Det kan dock bli lite svårt i bikini känner jag.

Nu ska jag iväg och kolla på brors match, första för säsongen i Köpmanholmens Sporthall. JAG ÄR TAGGAD!!!

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0