let's get ready to rumble!!!

Nyduschad sitter jag nu och taggar upp till dagens möte mellan Modo - Djurgården. Har en klump i magen, nu är det dags för våra hjältar från Örnsköldsvik att börja plocka lite 3poängare. Oroväckande att Modo grapparna tappar ledningen så ofta! Och att dom spelar så defensivt. Men förhoppningsvis plockar dom 3 poäng i Swedbank Arena idag. Jag ska göra allt i min makt  och det jag är bäst för att dom vinner.
Dvs. skrika och dricka öl i pauserna.

Ikväll väntar hemmafest med alla barndomsvännerna. Känner mig riktigt taggad inför detta! Tror folket här i kära Köpmanholmen behöver lite annat att tänka på nu efter allt som har hänt.

Nu ska jag börja med krigsmålningen (läs: sminka mig)!!!

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0