plugga eller inte plugga?

Tror nog det blir lite pluggande trots allt efter jul. Känner mig redo nu! Nog för det bara är 1.5 år eller det är alldeles lagom!
Sen har jag läst rätt många av dom kurserna redan i gymansiet så jag funderar att komplitera så att jag efter 1.5 år är både Undersköterska OCH vårdare.
Fast jag vet inte om jag ska läsa på distans eller stationärt i själva skolan.

Känns skönt att ha bestämt mig för det. En liten lättnad. Då har jag iaf något att visa upp på papper än bara Barnskötare inför något kommande jobb.
Sen har jag även tagit tag i körkortet igen. Denna gången på allvar. Håhåjaja. Nu jävlar ska jag ha det där förbannade körkortet så alla slipper tjata. Antar att jag har några att betala tillbaka till, blir nog några fyllekörningar senare. Tss.

Jösses, jag börjar känna mig vuxen. Herregud!!! skrämmande...

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0