hemlisar!!! (inte längre...)

Jag:
- hatar ormar över allt annat. Har sån sjuk fobi, kan knappt titta på TV när det är ormar med. Den där äckliga slappa jäkla kroppen. Huvva.
- får svindel av att se något benbrott. Typ en brutet ben eller en arm.
- kan ta blodprov på andra lekade lätt men att göra det på mig själv eller att någon annan gör det, får mig att bli knäsvag.
- memorerar låttexter oroväckande snabbt.
- samma med telefonnummer. Mobilnummer särskilt.
- har varit kär endast en gång.
- blev när jag var 6år tvingad att äta gröt på fritids och kan sedan dess inte ens känna lukten av gröt utan att schöjas o bli gråtfärdig.
- pallade ett äpple i 4an bakom skolan och hade dåligt samvete över detta i över ett halvår.
-  låtsades att jag var en kille när jag var 9-10år.
- brukar ofta drömma om Robin Bengtsson. Mm-mm-mmm!
- fick ett fiskedrags krok genom näsan när jag var 12år. Av misstag!
- när jag var liten hamstrade jag potatisbullarna man fick i skolan och spottade sedan ut det i snön. så jävla vidrig mat!
- kan göra sjuka läten, som inte går att jämföra med något.
- kan även göra grimaser så jag nästan ser ut som en annan människa.

Uppdaterar så småningom

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0