ledig o flitig

Idag har jag varit ledig. Sa jag att det var behövligt o skönt?
Somnade faktist innan kl 00.00 igår. Helt otroligt. Har ta mig fan inte hänt sen... 1.5 år tillbaka. Halleluljah!

Idag har jag handlat med mamsen, pluggat o gjort klart ännu en uppgift. Cred till mig. Har även städat, ringt lite samtal och nyss hemkommen från en promenad. Passade på att gå förbi Bettso också.
Känner mig nöjd med dagen o nu väntar 3 dagars arbete. Kvällar dessutom.
Sen äre hela 3 dagars ledig! Om jag kommer dricka alkohol? GIVET!

Känner mig lite jävlig idag. Har lust att jävlas med någon, sådär så det bara pirrar i magen av jävlighet liksom. What to dooooo?

Nu ska jag fortsätta pilla mig i naveln o ha det mysigt. Kankse lyxar till det med lite Ben&Jerry också. Busiga Emma!

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0