mycket har hänt

Såå, det var dags för mig att uppdatera mig här också.
Har hänt ganska mycket denna vecka.
Har jobbat en hel del.
Tittat på en modevisning som bla. Ida och Johanna gick. Mycket MYCKET bra. (ska ta tag i det här nu och lägga in bilderna.) En utgång på O'learys på onsdagen hann vi även med. Trevligt sällskap!
Jobbat lite till. Utgång med hemvändar kväll i lördags. Kära Lina-Fina var hemma! Wihii!
Kvällen innehöll det mest galna och tråkigaste jag varit med om... på ja, länge. Men också en massa nostalgi prat och upplevelser.  Skrattade ibland åt alla tokigheter vi har hittat på men som jag förträngt ;-)

Och idag har jag, Ida och Johanna spenderat dagen ute på Kläppa på en ö. Vi kom fram genom att plumsa i det som Ida sa var snö men som visade sig vara vatten. Men en så otroligt mysig dag! Helt perfekt! Vi grillade massa korv, halloumiost och marshmallows, åt choklad, ballerinakex, melon bla. Vi svullade helt enkelt! Men det var fy så jävla gott!

Så, en liten update, finns en massa mer grejer att förtälja men dom håller jag för mig själv.

herrå


Kommentarer
Postat av: Erika

besöket hos mig finns icket med ;)

2009-04-13 @ 22:11:17
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0