on a saturday night, wooow!

Happ. Här sitter jag medans folket är på krogen (inte än dock, men snart..) Är inte alls bitter ;-)
Jag jobbar ju faktist i helgen. GRATIS! (läs: praktik)
Vaffan.

Men nästa helg ska jag ta mig tusan ut. O där med basta!

Meeeen, jag trivs alldeles ypperligt på hemtjänsten! Det är jätte roligt och framför allt lärorikt! Något helt annat än vad jag är van vid. Mycket bilåkande på små vägar så imorn ska vi tvätta bilen. Har tjajat hela dagen på Emma (min handledare) att vi ska tvätta våran Kommun-bil för det ser förjävlig ut o imorn händer det. Yeeey!
Jag ska ta mig tusan sitta i bilen medans vi kör in den i tvätten på Statoil :-D

Jag svirade om till morgonrocken för cirkus 3h sen. Så sjukt skönt!
Ska titta lite mera på TV o sen krypa ner o invänta morgondagens göra, dvs, jobb! :-) 


 
                             
                                                                                               sjukt bra låt.
herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0