SOLEN FINNS I KÖPMANHOLMEN!

Idag har jag suttit ute på altanen i sammanlagt 45min. Jag lider ju av kronisk adhd(?) och kan därför inte sitta still mer än så länge. Jag blir rastlös på en gång.
Men det var skönt så länge det varade, han få lite lite färg. Wi wi wiii!

Satt o tänkte också, jag är sugen på att rida. Sjukt sugen på att rida. Beaver? Har du kvar pållen? :)
Eller så ska jag fråga min arbetskompis som blev alldeles lyrisk när jag berättade att jag ridit i 8år innan. Jag kan få rida henens busiga B-ponny när jag vill. Jag blev så jävla glad!
Särskilt nu när det börjar bli vår.

Idag ska jag äta på Sibyllla. Är fett sugen. Sådär fett sugen som man blir dagen-efter ni vet. Mm-mm-mmm!

Förresten, när kommer du hem Lina? JAG SAKNAR DIG.

herrå


Kommentarer
Postat av: Strasse

Åh sötnos! Jag kommer hem på tisdag! Lust att hitta på något onsdag eller torsdag? Det är fest nästa lördag också och jag hoppas du vill hänga med!

2009-04-02 @ 07:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0