som det kan gå

Juste, glömde skriva i förra inlägget där jag recenserade helgen, att jag även besökte Ekki som var på hemmaplan. Har inte träffat kvinnan på säkert 1år! Men gud vad roligt det var. Kändes nästan som igår när vi sågs :)
Fick även träffa underverket Mira. Snacka om söt o charmig tjej!

Nu har praktiken börjat, riktigt kul! Får gå med en annan Emma som är heltrevlig.  Kommer nog trivas som fisken i vattnet! Kul att testa på något nytt :)

Igår hade vi mys middag hos Ida, där även Johanna var,  vi grillade kyckling (UTE!!!) och gjorde en riktigt kalas middag. Åt så mycket så jag trodde det skulle spruta ur öronen men ack så gott det var. Tänkte gå ner på Olles men vi fastnade i soffan där vi skrattade åt diverse saker. Nu i efterhand så är det förjävla skönt. Ingen utgång, det blev hemgång!

Idag har jag städat, pluggat, tvättat, lagat mat och handlat. Känner mig riktigt duktig!
Nu sk jag ta in sängkläderna och dammsuga det sista. Sen tänker jag parkerka i soffan. Grannfejden ikväll ju! ;-)

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0