ty jag har syndat

Förlåt mig. Jag har syndat idag. Köpte en coca-cola fast det inte är helg. Jag skäms!
Tänkte ju härda ut till imorn men jag kunde inte låta bli. Smisk till mig!

Lina kommer hem på tisdag. Jaaa! Och självklart kan vi ses, när du vill, vart du vill. Hihi. Jag längtar efter min äldsta vän.

Fick mitt schema idag inför praktiken, kommer nog gå galant. Är riktigt sugen på att testa på :)
Kommer gå med en annan Emma, vem det är har jag ingen aning om. KUUUUL!

Nu väntar jag på Big Brother. Det börjar om 1h. Så nu ska jag duscha o göra mig fin inför sängen. Eller va? Vem försöker jag lura?

herrå

Kommentarer
Postat av: Erika

SV: shit :D haha.. perfekt ju. du fick ganska mycket förra året också va?

2009-04-03 @ 15:04:42
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0