king of the rodeo

Jahapp, då går denna helgen till ända snart. Weird.

I fredags klippte jag av mig håret, ack så skönt. Tror Maria var tvungen att vässa saxarna efter att jag var klar.
Åkte hem en snabbis o duschade o sminkade till mig för att sedan bege mig mot Kull's place. Bruden fyllde år och det vankades födelsedagsfika och utgång.
Jag hade en riktigt, riktigt bra fredagkväll och natt. TACK alla för det!

Igår var det slapp-VM at Virkesvägen 19, jag gjorde ungefär inte ett enda knop fram tills det var dags för tacos. Då slängde jag i mig maten likt en bullimi-tjej, fast utan att spy efteråt dåra. Och åkte sedan in till Kull, först var det tänkt att det skulle bli en myskväll, sedan blev vi sugen på party, Helena slöt upp med oss och vi tappade upp ett glas vin, började titta på Gröna milen, mina jeans åkte av i soffan och sedan blev det inte många knop till. SÅ SKÖNT!
Det blev en myskväll ändå. Den gröna milen är en fruktansvärd film, men den är också fruktansvärt bra.

Idag ska jag jobba, min lediga helg det här. Jag har ju som sagt svårt att säga nej, hoho.
MEN, det blir pengar i September, får tänka på det!
Imorn är jag nog också ledig, då vet jag iaf vad jag ska göra. ÅNGEST.

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0